En dag till...

Japp, en dag till att jobba sen är det helg!!!  Har varit en hård dag på jobbet men det kändes som det flöt på bra, fick t o m beröm innan vi gick hem, kors i taket!! ;) Men det är ju alltid kul att nån gång få höra att man gjort ett bra jobb =) Å det känns i kroppen ska jag säga, ffy fan, först springa runt på jobbet hela dagen, hem å byta om för att sen gå en promenad med Misan, hem å äta middag, för att sen städa huset, å nu går tvättmaskinen för fullt, slet ner gardinerna i kök å vardagsrum också, va trött på dom bruna, väldans va ljust det blev, så i helgen ska jag putsa fönstrena å sätta upp nya ljusa gardiner!! Härligt!!!
Är helt slut så jag tror det blir sängen nu, värker som f-n i knäna, inte bra, så det är tur jag har hoppat över spinningen den här veckan =/
Ska väl skriva en mathandlingslista också men sen blir det tack å godnatt!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0