Lördag!!!

åh, vad jag gilllar lördagar!!! Å i morse lyckades jag sova till klockan nio!!! Heja mig!! Hade en pysslig morgon  med ett berg med smutstvätt att ta hand om,( nu börjar det minska, tjoho!!) Sen lite förnsterputsning och strykning av gardiner, men jag orkade inte stryka färdig ville ju vara ute i solen också ju =) Sen blev det lite ute jobb, härligt, och det har ju varit riktigt varmt idag, säkert 18 grader när solen varit framme!!! Me like!!!
PÅ eftermiddag om Åsa,Per och barnen över å fika!!! Alltid trevligt att ha dom på besök!!! Åk vi tjejer tog en tur med bilen för att köra Alice till Emelie i Jumkil, min stora duktigt tjej!!!!
Hamnade här en stund nu, men det börjar bli dags för mig att försöka piffa till mig, för hör å häppna jag ska på tjejfest ikväll!!!!!! tråktanten ska göra nått!!!!! wohoo ;)
Ska hem till Helena å ha kul =) Så stackars Mr M blir själv hemma, men skulle gissa att det inte går nån större nöd på¨han ;)
Nähe piff var det som gällde =)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0