Näst sista April...

Skönt med helg igen tycker jag!!! Det har varit en konstig vecka på jobbet, men inte värre än jag överlever ;) Idag har jag å cattis pratat jättemycket, så nu är det verkligen saker på g till hösten, fantastiskt kul kan det bli iaf, snacka om inspiration!!! =)
Varför är det så att vissa personer dras till mig som flugor dras till socker??? Jag hatar det, människor som jag helt ärligt skiter i vad dom ska göra, hur dom mår å deras dumma åsikter, VARFÖR berättar dom det för MIG???? HUr tydlig ska jag behöva vara utan att va otrevlig?? Vill bara skrika rakt ut, å kanske är det det ända som hjälper.
Va  handla på Maxi efter jobbet idag, sjukt mycket folk, hjärtklappning, alla är ivägen, jag är ivägen, och DÅ känner jag, att jag fixar inte det här, jag klarar inte av att ansvara för skanner, min väska med körkort å bankkort,nyklar til bil,hem å jobb, matvaror, hålla koll på att jag får med mig allt hem som står på listan OCH komma ihåg vart jag ställt bilen, det kändes om det bara är för mycket för mig, att ge mig det ansvaret är som att lägga ansvaret för landets ekonomi i mina händer,  nått som man bara gör om man är tokig!!! Fick dessutom hjälp av en vänlig kille på grönsaks avdelningen  när jag stod vid vågen å vägde en vattenmelon,en som va delad, å jag hittade inte var jag skulle trycka för att få ut en sån lapp med pris å vikt ni vet, Jag står där en liiiten stund och ser i ögonvrån att han tittar på mig å till slut säger han - du vet att det är en vattenmelon va?? (men HALLÅ, va fan så dum ser jag väl för helvete inte ut!!!!) som är delad, (men va fan, det vet jag väl att melon har skal runt HELA!!) Du har prislapp sitter på undersidan!!!! Tack för det Ica MAxi!!!!
Igår var det förresten premiär för attt cykla till jobbet!! Är lite stolt över mig själv faktiskt å speciellt när kedjan hoppade av när jag va typ halvvägs, å jag fixade det utan att få ett enda raseri utbrott, detta va på väg till jobbet på vägen hem hade jag ju såklart motvind, hatar motvind!!!!

Nu orkar jag inte sitta här mer för jag fryser om fötterna, bra anledning va???

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0