Påskdagen!!

Fasiken va den här ledigheten gått fort, har haft tre fantastiska dagar, igår var det 40-års fest!!! Verkligen supertrevligt!!!!! Åsa å Per måste verkligen ha slitit med mat å allt!!!!God mat å massa trevligt folk= bästa receptet för en lyckad fest!!! Hoppas att födelsedagsbarnet också tyckte det, för det är ju viktigast för det va ju hans dag liksom!!! Idag blir det en mysdag igen med familjen, först här hemma å sen i Vattholma med klanen Eiengård =) Så jag tänkte strax bege mig in till stan för att köpa påskägg till grabbarna, det är svårt å veta vad man ska hitta på när dom är såå små, men nått blir det iaf, ska försöka komma ihåg å köpa trallolja också ;)
Kanske sätta på mer kaffe å sen bege mig ut kanske, ska försöka snygga till min fina rosbuske å samtidigt få bort alla löv där, med andra ord göra en ordentlig upprensning så att det håller sig fint där hela sommaren, blir nog en timmes jobb skulle jag tro =/ men värt det när det är klart!!! Sen hoppas jag att hinna med en jogging tur innan det bär av klanträffen ;) Så hoppas jag att min dag blir, få se vad som händer!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0