Påsklov!!!

Idag är det onsdag och jag har jobbat klart för denhär veckan, fan vad jag har det bra!!!! =) Det ska bli jäkligt skönt med lite extra ledighet, speciellt då jag känt mig lite halvkrasslig domsista dagarna =/
Sist jag skrev va i lördags å då va det fest!!! Va hem till Helena på lite tjejträff!!! Askul som vanligt!!! Herre gud va vi skratta!!!! Åh,j ag som bara skulle vara borta en liten stund va hemma kl 2, duktiga jag!!! Söndagen blev en dag i trädgårdens tecken, bara massa fix ute i fina vädret, underbart!! Fick trevligt sällskap av the Fransson family en stund också, mycket trevligt!!! Sen mest tråk-jobb... Åh, nu så är jag ledig!!!!! =) tjoho!! en sak jag tänkt på med jobbet och annars också såklart, det är att jag har en egenskaap, en jävligt dålig sådan, varför har jag sååååå svårt för att vara trevlig mot dom jag inte gillar, alltså så vanligt,prata om vädret trevlig, detgår inte, jag kan inte, skäms skäms på mig, men jag fixar det inte, jag försöker anstränga mig, men hell no, det går inte, allt jag vill är att spy, jag står där å ler å tänker två saker, idiot idiot ( om den jag pratar med) och så"-Du är en snäll person egentligen Maria, egentligen, va snäll Maria", dom här två sakerna maler runt i mitt huvud tills jag lyckas smita. Det är sjukt jag vet, men vem har sagt att jag är helt frisk då?? INte jag ;) Det finns en anledning till att jag tar upp detta , för det här är nått som jag jobbar med dagligen, å mitt värsta uttryck just nu är"Ny dag nya möjligheter" Alltså fan jag spyr!!!!!!!!!! Nog om dettta!!!
Imorgon är det en ny ddag med nya möjligheter, hahahha skoja bara =)
Men det är en ny dag imorgon, å den ska jag verkligen försöka ta vara på, mysa med finaste dottern, pyssla lite hemma, handla å ev baka lite, Nu söta vänner vill jag  att ni håller tummarna för mig, ska ut å handla kläder imorgon, till 40-årsfesten vi ska på ppå lördag, vill hitta nått fint, vill känna mig  snygg men inte obekväm om ni fattar?!

Nej, nu blir det sängen för mig!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0