trött, tröttare.....

Ibland suger verkligen livet musten ur mig, å det värsta är att det känns som att hur fort jag än jobber så är det inte tillräckligt =( Missförstå mig inte nu, inte så att jag tycker att det bara är jag som jobbar, för så är det verkligen inte, alla sliter som galningar ( med ett undantag) men det känns om det  jag presterar inte räcker å det suger =( Imorgon har vi månadens värsta dag, urk, men vi kommer överleva detta, för vi är ett gäng fighters ;) Så egentligen borde jag sova å inte sitta här å skriva men wtf, det är såå svårt att komma till ro på kvällen , jag blir liksom så orolig.
Men tror att jag trots allt skiter i det här nu, är jag mest svammel jag skriver =)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0