Tröttmössa.....

Ja,satan va slut jag är!Vi har haft helt galet mycket på jobbet,kul men slitigt,skulle behöva ett par extra armar känns det som ;) Som vanligt så dröjer det mellan gångerna jag skriver, men det är väl det som är jag??! har haft en massa mys för oss flera helger i rad, de börja med furuvik, med hela klanen Eiengård, en otroligt mysig dag,kanon att bara få umgås å slappmysa en hel dag.Förra helgen va det Wij trädgårdar sosm gällde. Det va jag,svärmor och svägerskan med små prinsarna som åkte.En kanondag,fint väder härlig miljö,god mat och fantastiskt sällskap, bättre än så blir det ju inte!!!Jag kan verkligen rekommendera att åka dit, om inte annat så för matens skull, dom är ju faktiskt med i White guide!!! och på söndagen blev det äntligen av att träffa Anna, men vaddå hon har j bara bott i Björklinge i snart två år;)Hade ingen aning om att Björklinge va så stort, å deras hus hade ju hur många rum som helst!!!! KUl att träffa Emil också, det är ju verkligen stora killen.För första gången pratade jags med Niklas okså, han verkar trevlig men just när jag va där va han nå så helt grymt bakfull, så pigg?? Inte direkt. hursomhelst helst va det kul att träffa Anna, hoppas att det intte dröjer två år till nästa gång. Helgen som va vader lugna gatan, i Fredags va jag å Mr M ut å käka, det blev Tavernan,deras pizza och ett glas rött, mer behövs intte på en fredag för att jag ska känna mig alldeles avslappnad å harmonisk å trött Zzz.... Tur att Mr M ndå skulle jobba,men det va sååås mysigt så dit går vi väl fler gånger men då ska gullungen med!!! Den här veckan har varit helt galet slitig,men det visste vi om, tur nog, visst det är tungt,x att inte säga det skulle vara att ljuga men samtidigt är det j kul också. OCH det blir en massa "gratis"motion för mig, å det är bra för jag har verkligen blivit en soffpotatis, men det är slut på det nu,lördag å måndag är det spinningpass inbokade så nu är det bara att bita ihop för nu är det skärpning som gäller!!!! Men närmast är det ssooova som gäller för det är två tuffa dagar kvar den här veckan, sen väntar bara roligheter!!!! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0