1 Juli!!!

....Jag har väntat så länge på just den här dan så det är skönt när den äntligen kommer, väntat så länge på just den här dan, den ger lust när den kommer.... kanske inte helt korrekt återgiven text men va fan det är min blogg å jag skriver hur jag vill =) Hahah men det är en riktig fell good låt mad allas vår Kenta Gustavsoon  r.i.p.
NU har jag semester så då kanske jag ska ta mig ork att uppdatera här lite oftare men det skriver jag ju ganska ofta men så länge det finns hopp... ;)
Jag tror aldrig jag varit så här jävla grinig på jobbet som jag varit sista månaden, jag skäms faktiskt liiite, för det är ju inte riktigt jag, jag tror fan att jag på riktigt har blivit en  miniRaija, ve å fasa, det måste jag ändra nu på semestern =)
Va å träna idag för första gången på ett tag, å vad härligt det va, tror att det är  därför jag har vart så arg på sista tiden, brukar bli det när jag slarvar med träningen, men nu är det skärpning, för vi ska åka till Rhodos å då vill jag ju inte behöva stå i vassen, å det blir ju också jävligt svårt, för det är ju sällan vass vid stränderna i Grekland, ni fattar problemet va?? ;)
Året semester "måste-göra" är att skaffa mig ny mobil, för den jag har suger verkligen, så fort jag skaffat en ny ska jag köra över den jag har, åååhh viken känsla att få krossa den jäkla skittelefonen!!!!!
Nu ska jag titta på film å sen blir det sängen =)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0