Första veckan avklarad!!

Så har jag då haft min första semester vecka, tiden går sååå fort, jag vill att den ska gå saktare så jag verkligen ska hinna njuta!!!
Jag har inte gjort så mycket, grävt lite i trädgården, eller ganska mycket om jag ska vara ärlig, målat om våra utemöbler så  nu är dom svarta å fina!!! håller på å gör en ritning på en av mina rabatter, som jag SKA hålla mig till, skulle så gärna vilja ha iallafall en rabatt som det finna nån tanke bakom, som är så organiserat vildvuxen om ni förstår vad jag menar =)
Har haft hyfsat tur med vädret, så jag hann få lite färg till dopet iaf, skönt att inte behöva se ut som en albyl ;)
Jättefint dop
!!! Va så fint ordnat!!! Jättemysig präst, lättsam!! Sen blev det lunch å så kaffe å tårta, jag fixade lite med disk å så, skönt att kunna göra det blir såååå rastlös av att bara sitta å ont i knäna får jag också, tack pappsen för det fiiina arvet ;) Det va en otroligt lyckad dag å Oscar å Ludde sötte ju sig exemplariskt!!! När vi städat klart satt vi ute i trädgården vid församlingshemmet å fika upp det sista kaffet å tårtan, hur mysigt som helst, sitta i skuggan å känna varma vindar å bara mysa, underbart!!! å visst ja, jag har ju varit på massage också, herre jösses vad skönt, skulle gå imorgon också men snäll som jag är så fick Mr M den tiden istället, då hann är av större behov än jag just nu.
Idag har det varit en riktig latmans dag, vaknade alldeles för tidigt och astrött, så jag plågade mig kvar i sängen å läste, sen blev det sola förresten å mer läsning, så av mina 6 böcker jag köpte för att ha hela semestern har jag 2 böcker kvar att läsa, men men det finns ju nya att köpa =)
Blev en sväng till mamma å pappa också för att kolla in hur det blir i badrummet, hur snyggt som helst, ljust å fräscht!!!!!
Ska sluta nu för imorgon ska jag å älskling ut å gå på morgonen, långsvängen=) hoppas vi orkar upp!!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0