Måndag

Började dagen med att ut å gå med Mr M, å sen frulle på altanen. Skön start på dagen och på veckan! Sen har det varit lite hemma pyssel mest, lite tvätt, lite ogräs rensning, flyttat några växter.
Det har dessutom varit fyra asfaltsmänniskor här, såna irländare, vid lika många tillfällen, fan i helvete pratar dom inte med varandra, jävla tjat, sååå ful uppfart har vi inte... väl.. ;)
Har bestämt mig för att försöka styra upp det här en gång för alla med hur det ska se ut i rabatterna å sen i övriga trädgården, detta börjar ju bli ohållbart, kan ju inte bara fixa lite på måfå, det är ju löjligt, så nu ska här bli ordning å reda, eller nått =)
Så iddag har jag börjat lite smått, det är mycket som ska göras å det kommer nog gå åt några tusenlappar men det kan det ju vara värt för att sen inte behöva fixa nått mer, bara köpa sommar blommor till krukorna!!! Men det kommer nog bli så att jag köper lite iår å sen det sista nästa år!!
Ska väl hänga upp tvätten å sen ge mig iväg ut å fortsätta gräva, hade tänkt få bort det sista av vår jordhög idag, den har ju bara legat där sen i Maj, så det ska verkligen bli skönt att slippa se den =)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0