Ytterligare en.....

Fan va jag skratta när jag gick ut för att hämta tidningen imorse å denna stod å fånlog på garageuppfarten, helt sjukt, fan jag vill verkligen inte ha trädgårdstomtar, dom är ju typ asfula =) Men lik förbannat är det nån/några som envisas med att ställa dit dom,SLUTA NU!!!!
Har ingen aning om när jag skrev sist men det lullar på, snacka om att va i min egna lilla semester värld ;) Förra veckan hände inte så mkt, hade lite kompisar på fika två dagar, försöker umgås med min fina dotter när tillfälle ges, men det är ju mkt kompisar för hennes del, så jag kommer ju inte på första plats när det gäller vem hon ska umgås med men det är ju så det ska vara... egentligen.. men jag vill ju att hon ska vara med mig..... I lördags va vi på middag hos The Fransson family, hur mysigt som helst, som vanligt =) Åt middag i deras fantastiska poolhus, bara umgicks å hade det rysligt bra, ungarna är ju såååå mysiga, lilla LUdde som bara log hela tiden å Oscar som är så gullig, han är väldigt förtjust i Mr M, så när Alice ledsnat så sa hon -Oscar, ropa på Magnus! Varpå Oscar ropar -ropa! ropa!!!! Gullungen!!!
NU har vi börjat nedräkningen inför vår resa, om en vecka så är vi i sista packartagen, TJOHO!!!! Det ska bli såååå skönt att komma iväg nu äntligen =)
Jag håller på å fixar här hemma, mest ute,har ju haft nån liten plan på vad jag ska hinna göra på semestern, så nu gäller det att få det klart, för när vi kommer hem lär det inte hinnas med att få nått sånt gjort, känns skönt att hinna få undan utan att stressa.Idag har jag städat ur det lillr förrådet under altan, så imorgon blir det till att åka till sopstationen. Och idag  äntligen så fick jag bort den fruktansvärt fula "lampan" vi haft vid trappen, vilken befrielse att slippa se den!!!!! Känns lite lättare att andas nu ;)
NEj, nu ska jag gå å tvångsumgås med min lilla prinsessa se blir det sängen för jag måste iväg tidigt med soparna för sen ska mr M ha bilen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0