Det är mycket nu....

Japp, så är det, å det är skitkul men påfrestande till max!!!! En av mina kollegor har varit sjukskriven i en vecka så jag har liksom lite av hans grejor också att fixa med, skit kul att få visa att jag fixar det, men det är tufft ibland ,  att liksom ha full koll på massa beställningar å full koll på  mitt egna jobb, men det har ju gått bra hittills =). Oroar mig lite inför hösten också, hur det ska bli med mina tider  å så, för jag är verkligen INTE intresserad av att gå tillbaka till mina gamla tider, verkligen INTE!!!!! Men vi får se, kanju inte börja oroa mig redan nu....
Veckan har flytit på bra mne jag har varit helt slut, är förkyld å har ont i halsen, så jag har mest jobbat, å sen åkt hem å sovit, skittråkig jag vet men jag måste hålla mig frisk, ska jobba på lördagkväll så det är bara att bita ihop (eller va det bryta ihop???)!!!
Måste bara säga att jag har en fantastisk dotter, hon har verkligen kämpat den här veckan med läxor å pluggning inför prov, hon kaqn ju bara hon vill, det gäller bara att få henne att vilja ;)
Jag har dessutom en fantastisk sambo, som fixar middag tills jag kommer hem, lyckliga jag som har det så bra, medans jag själv mest sover å hostar =( Ska nog bädda ner mig i soffan nu för snart börjar mitt favvo program Ncis!!!!

puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0