Fredagen den 13....

Jag har fått världens utlägg på jobbet om varför det skulle vara en sån otursdag, det hände nått på typ 11 eller 1200 talet, å så nått on nån påve eller nått, *gäsp*, ni fattar hur intresserad jag va va??? =)
Jobb jobb jobb,har typ sprungit benen av mig den här veckan känns det som, men jag klagar inte, sååå kul!! Fan jag fixar ju detta!!!! =) Heja mig!! Jag vet att det är fult att berömma sig själv men jag kunde inte stoppa mig =)
Har funderat på en  sak, hur tom  jag kan känna mig ibland,  å när jag inte har det blir det sååå tomt!!!! Att ha det här vardagliga gnabbet, dom djupa samtalen, skratten,pikarna,interna skämten, att ha nån att gå  till å bara ösa ur sig allt jag håller på att bli galen på, och som så klart gör samma sak till mig,det är fan LYX!!!!! Jag vet att  ni vet vilka ni är... ;) Ni är verkligen TOPPEN!!!!
Nu ska jag kasta mig i soffan å äta liiite chips, det får jag unna mig efter den här veckan ;) Å framför allt ska jg mysa med min fantastiska sambo!!!!!


puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0