Älskade mormor!!!

Så hardet gått ytterligare en månad utan att jag skrivit en enda rad,men det har inte funnits nån ork till att skriva,det är sååå assugit på jobbet,usch fy å bläää.. Får typ hjärtklappning av bara tanken på skiten,aldrig har jag känt mig såååå otillräckligt som jag gör nu,å aldrig att det går att säga till nån,för då uppfattas jag ju bara som löjlig. I onsdags fick jag dessutom en stöt av spisen på jjobbet,trodde hjärtat skulle stanna,jag blev så jävla rädd!!!!! Ingen trodde på mig heller först, som den tokiga känslomänniska jag är så fick jag nått hysteriskt gråtutbrott,det blev en jäkla cirkus!! Men nu ska det konma en elektriker å kolla iaf,känns bra!!! Men nog om mig å mitt gnälliga liv..... Idag har jag haft en mysig em med kusin,vi va på Himla,sen lunch på Saluhallen,mysigt å gott,sitta å bara snacka skit för att sen bege oss till lilla mormor.... Karin hade förvarnat mig ,om att hon såg mer död än levande ut. Detvaheltsant även om jag på nått sätt hade trott attdetskulle vara värre,hur det nu skulle kunna vara det. Vi satt med tårar inögonen båda två, eller alla tre kanske jagska skriva,för jag tror attmin mormor har ångest...dödsångest.... Hon som inte har varit så social av sig vill inte vara ensam längre. Herre gud vad det gör ont att se henne så här som en lite tunn älva :,( . Måste försöka åka dit på onsdag innan fotokursen,ta vara på dom tillfällen som ges för snart är det försent.... Lilla mormor,men kommer ses i nagiala det bestämde vi för länge sen :,(. <3 Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0