Shit alltså...

Det va ju verkligen hundra år sen jadg skrev!!! Men jag har verkligen inte haft ro att skriva, det har varit mycket på jobbet å jag har känt mig jäkligt stresad, eller otillräcklig kanske...men de är ju så att jag kan ju inte göra mer än mitt bästa, men det känns som det inte räcker ibland :( Hur som helst är vi alla slitna, men om tre månader har vi jullov, jippi!!!!! Idag fyller våran fina Oscar två år!!! Lill älskade solstråle!!!! Vi har varit där nu ikväll, som vanligt mysigt, å kul attträffa alla, det blir ju inte så ofta, senast vid dopet,kul att se lilla Holly, hon är ju såååå fin, precis som små prinsarna. Vi måste verkligen bli bättre på att åka dit å träffa dom!!!! Nästa helg åker jag till syrran, å vd jag längtar, känns extra kul att åka dit när det inte är snö å regn ;) NU måste agd sluta innan jag somnar med huvudet rätt ner i skärmen ;) Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0