Sveriges sämsta bloggare??!!

Det är nästan ETT ÅR sen jag skrev, det blev för mycket just då. Det var tufft på jobbet,mycket och hårt tempo, mormor lämnade oss och jag var hela tiden sjuk, all ork och lust försvann bara ;( det tog hela jullovet att komma tillbaka... Mycket har hänt, å i veckan var det ett år sen,vi ses i nangijala mormor <3.                                                          Idagc är det lördag, jag är ensam hemma sitter å gosar i soffan och kollar på Så ska det låta!! Sylvia vrethammar är ju en jäkla diva, allt ska handla om henne,tok-kärring!! Alla andra är ju hur coola som helst,Darin har ju livit värsta hunken, skulle vilja ha Ugglas korkskruvar, undra om han använder locktång???hur coolt skulle inte det va =) Miss-Li hon är som min syrra.  Nu blir det tack å hej för den här gången.  Pussåhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0